mandag den 26. september 2011

A-Z

Nu har flere af jer jo lavet en A-Z, og så tænkte jeg at jeg ville forsøge mig også.. :D

A. Age: 24

B. Bed size: 180x200


C. Chore that you hate: Pudse vinduer (fordi det kan involvere en stige)

D. Dogs: P.t har jeg ikke nogen, men jeg vil rigtig gerne have en.. :D

E. Essential start to your day: Toiletbesøg..

G. Gold or Silver: Sølv

F. Favorite color: Helt klart blå..

H. Height: 179 cm.

I. Instruments you play(ed): Jeg prøvede engang på at lære at spille guitar, men stoppede da læreren spurgte om jeg ikke bare ville synge i stedet.. :)

J. Job title: Kokkeelev med afslutning i februar 2013


K. Kids: Desværre ikke nogen endnu, men kommer nok når jeg er færdig..

L. Live: I Nordjylland

M. Mother’s name: Bettina

N. Nicknames: Tulle og Bibi
 
O. Overnight hospital stays: Rigtige mange. Var ørebarn så der var en del ophold i forbindelse med det..

P. Pet peeves: Når  folk står i vejen og man har meget travlt (tit i forbindelse med arbejde)

Q. Quote from a movie: "Gud ser alt, men skulle der alligevel være en enkelt lille ting han ikke ser, så ser jeg det!" Peter Malberg i "det gamle guld"

R. Right or left handed: Højrehåndet til alt undtagen at spise med kniv og gaffel.. :D

S. Siblings: 1 lillebror (Brian)

T. Time you wake up: Som regel omkring kl 6, min kæreste er a menneske og jeg er b.. 

U. Underwear: Hipsters..

V. Vegetable you hate: Rosenkål og jeg har et lidt anstrengt forhold..

W. What makes you run late: Film og min computer.. og de der "jamen jeg skal lige" opgaver

X. X-Rays you’ve had: Tænder og begge mine fødder på hvert sit tidspunkt..

Y. Yummy food that you make: Som kokkeelev skal jeg gerne kunne lave det hele.. Men er bedst til smørrebrød og tøm køleskabet tror jeg.. :)

 Z. Zoo animal: Aberne efter en herlig oplevelse med min skønne niece.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar