onsdag den 22. juni 2011

Undskyld, undskyld undskyld...

MEN, Stilheden skyldes ufattelig mange ting.. 

Vi har haft en del at se til på arbejde, med ny elev, som ikke er ny elev alligevel..

Jeg blev pludselig syg for en tre-fire uger siden og det har vendt frygtsomt tilbage, så derfor antibiotika til frøkenen.. pyh for en omgang...

Derudover sker der store ting i miit privat liv... Vi har købt hus.. Et lille et, hvor der er plads til dig, mig og to små.. Ikke ret meget mere... :D De sidste papire skrives i morgen, og jeg glæder mig! Som et lille barn.. Vores helt eget.. Vores fremtidige hjem for nogle små poder der gerne skulle komme engang... Jeg håber det.. Jeg håber der kommer til at ske en masse gode ting fra nu af.. Jeg er allerede i gang med at planlægge... 

Er det mon for tidligt allerede at tænke på julen?? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar