torsdag den 31. marts 2011

Dårlig samvittighed...

Jeg logger ind på bloggen hver dag, for at læse nyt fra alle jer andre, men får ikke skrevet en dyt selv, men men men der er en forklaring.

I fredags (natten mellem fredag og lørdag egentlig) flyttede jeg nemlig. Udlejeren har solgt huset, og køberne skulle bruge hele huset, altså måtte jeg flytte.. Da vi skulle ned og besøge min mor og se fasterbarnet om lørdagen blev vi jo nødt til at blive færdige, så jeg kunne aflevere lejlighed lørdag.. Vi var meget trætte efter ca 4 timers søvn, og det er vist forståeligt nok..

Nu bor vi på kærestens gamle værelse med omkring 25 flyttekasser, tøj og poser i kaskader! Der er meget trangt lige nu og vi skal lige falde til, så indtil videre bliver det ikke til så meget kreativt..

5 kommentarer:

  1. Ikke sjovt, Tulle. Håber I finder noget at bo i snart.

    SvarSlet
  2. Gør jeg også, men ejg er bare glad for at have tag over hovedet og en varm seng at kravle i hvert nat.. :)

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt med en Aalborg pige - har lige tilmeldt mig og glæder mig til at følge dig :o) Måske du også vil kigge forbi os?

    - Annesofie
    www.lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Sikke en hygggelig blog du har :)

    // Emma
    www.emmamartiny.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hejsa

    Rigtig fin blog og gode emner:-)

    Knus

    SvarSlet