tirsdag den 1. marts 2011

På dybt vand..

Jeg har lige siddet og set den nye tv serie på tv2 "På dybt vand", hvor Michelle Bellaiche kaster sig ud i at være jordmoder.. Som en følsom (nogen vil nok sige overfølsom) pige bliver jeg meget berørt når jeg ser en kvinde, der er midt i så stort et øjeblik i ens liv, og det kræver altså et par tårer..

I samme åndedrag vil jeg tage hatten af for min barndoms veninde Cecilie, der er ved at uddanne sig til jordmoder.. Jeg har kendt hende i mange år, og vil faktisk håbe hun vælger at flytte til Aalborg, når hun er færdig uddannet.. Hende ville jeg til en hver tid stole på ved mit barns fødsel, pga. hendes rolige væsen bl.a..

Men alt det hun oplever... pu ha.. Det må være en vild oplevelse på så mange plan... Men mest af alt at stå der med et nyt liv, man har hjulpet ind i verden..

Al respekt til dig Cille...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar