mandag den 14. marts 2011

Et kært arvestykke..

Flytningen og nedpakningen er i fuld gang.. I dag er gået med at pakke tøj og flere køkkenting ned (man er vel kokkeelev med et godt udrustet køkken) :D. Midt i det hele fandt jeg min mors gamle anorak..


Jeg fik den da jeg var omkring 10 år, og så er jeg helt pjattet med den! Mit mål er at slanke mig så meget at jeg kan passe den igen. For mig oser den af 80´er, specielt efter at have set en masse flotte billeder af min mor med flot 80´er permanent og så den jakke..

Jeg er helt vild med den marineblå farve, måske man skulle finde garn i matchende farve til vanter og halstørklæde.. :D

2 kommentarer:

  1. Jeg lagde mærke til at du fornylig har tilmedlt dig som fastlæser på min (gamle) blog, og ville bare lige skrive at jeg håber du vil med over på min nye :)

    kh Sarah (tidligere dandylion)
    find mig her www.kundikkedarer.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er skam kommet med over Sarah.. :)

    SvarSlet