fredag den 4. marts 2011

En god dag og gode kup!

I dag er allerførste dag i en række af fridage.. Det i sig selv er helt vildt skønt... :) Derudover var det også første dag af klunsermarked hos Abbé Piere i Tylstrup..

Det er et stort genbrugsmarked på en nedlagt landejendom, hvor de har en hel masse gode ting.. 

Siden jeg var barn har jeg haft en fascination af Tove Ditlevsen.. Jeg kan ikke forklare, hvor den kommer fra, og hvorfor den er der, for jeg kunne aldrig tænke mig at leve som hende.. Jeg har altid læst meget, og jeg synes også at kunne huske at der er glædet et par bøger igennem åen med Tove Ditlevsen.. Men nu har jeg altså fået min helt egen! og kun til 5 kr!

Efter Tylstrup gik turen hjem, og så skulle vi da lige i rema og kigge lidt, og der fandt jeg dette her helt vildt søde blomstrede stof.. Mon ikke der kan blive en sommerkjole til Malou´s dukkelisse? (Ved godt det er stavet forkert, men når det nu er sådan barnet siger det :)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar