mandag den 14. februar 2011

En ualmindelig god weekend er slut..

Hele den gode weekend startede med en standby vagt der blevet om til en fridag.. Det i sig selv er rigtig dejligt.. :) Så fik jeg nemlig lidt tid til at købe en dukke til min niece som jeg fandt ud af min bror ville komme og besøge os med om søndagen.. Så siden hun fik sin dukke søndag eftermiddag er den blevet nusset, kysset, fået tøj af og på.. Og hvor bliver man bare glad når sådan et lille purk på 1  ½ kommer hoppende og kalder "Lisse.... Lisse" for at finde dukken.. :D Og endnu mere når hun får pakken og siger NEEEEJ fuld af glæde og begejstring..

Ja indrømmet jeg er meget stolt af min niece.. Hun er virkelig klog og gået hen og blevet en hel lille båndoptager.. Næsten alle ord bliver gentaget igen og igen.. Og man skulle da være et skarn hvis ikke ens hjerte smelter når man kan høre den bette vågne om morgenen og kalde Tulle Tulle... (Mit familiekælenavn)
Men inden de kom, var vi til 30 års fødselsdag om lørdagen.. Det var bare så hyggeligt og sikke en fest! 32 personer blev vi i alt..  Hvad kan man ønske mere af en lørdag aften end at være sammen med nogen af de mennesker man holder aller mest af og så god mad..

Selvfølgelig var der også peber som det hedder og bør sig til en 30 års.. Tror Fødselaren var glad for at have et nærliggende bad og skiftetøj..

Men pyyh hvor var jeg da skidt søndag morgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar