onsdag den 23. februar 2011

Idéer

Som alle andre piger/kvinder går jeg med indretningstanker konstant i baghovedet..
Bl.a. har jeg altid haft et ønske om et gammeldagskøkken (lidt a la Varnæs eller Lauras køkken i Matador). Og så selvfølgelig med en tallerkenrække..


En dag kan det endda tænkes at jeg kommer til at arve min tipoldemors gamle fine stel, som har stået til pynt i flere år.. Jeg synes det er et rigtig fint stel med små blomster, og så elsker jeg at man kan se ældningstegnene i de små krakeleringer..

2 kommentarer:

  1. Så meget som jeg kan lide lækkert, minimalistisk design, synes jeg nogle gamle eller vintage ting, er det som kan pifte det hele op.

    Glæder mig enormt meget til at flytte hjemmefra og få mulighed for at indrette hele lejligheden lige som jeg vil :)

    lineandree.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Kan jeg virkelig godt forstå.. Selv er jeg meget til ældre ting med sjæl.. :)

    SvarSlet