mandag den 7. februar 2011

Endnu en dag på job..

Er lige kommet hjem fra en dag på arbejde..  Forskellen på i dag og alle andre dage er at jeg i dag har kørt aftensmad for kursister helt selv.. Det er virkelig stort når man er kokkeelev.. :) Jeg har desværre ikke nogle billeder af dagen aftensmad, men jeg har et par af andre ting jeg har lavet... :)
Det her er godt nok en frokostplatté, men det er også det jeg laver mest..
Nu er jeg bare spændt på hvornår jeg skal på skole..

Dagens NVC menu:

Rejecocktail m. div og brød
Svinekortelet m. pommes rösti, stegt banan, grilltomat, urter i filokurv og karrysauce..

Dagens  slotsophold:

Laks Florentine m. butterdejsstang, sauce Mornay, trøffel og lakserogn
Krondyrmedaljon m. pommes rösti, urter i filokurv, svampe, rødbedepuré og morkelsauce.
Kanel/orange fragelité m. champagnesorbet i nøddekurv, mynteparfait, orkidé og frisk frugt..

Håber der er nogens tænder der løb i vand.. Det smagte i hvert fald godt.. :D

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det lækkert - og hvor ser det også lækkert ud det du har lavet der :-) ♥
    Du er dygtig Birgitte!!

    Knus Frk.Munk

    SvarSlet
  2. Tusind tak søde.. det varmer at høre.. :)

    Knus Frk. Fløe

    SvarSlet