mandag den 21. februar 2011

Et julebroderi er næsten færdigt...

Jeg holder meget af at brodere.. Det er ikke noget jeg som sådan har lært, men da in oldefar døde var der en hel masse broderisager tilbage.. Bl.a. et "billede", der hedder den gule dame, som han ikke var færdig med.. Det har jeg så lavet færdigt da jeg synes det var synd det bare lå..

Derefter har jeg kastet min kærlighed over juleløberne.. Der er mange søde motiver, men en af mine favoritter er denne Julemand med sin sæk.. :) Efter noget tid, koncentration og tv tid er det blevet færdigt..

Næsten, Jeg mangler at lave hjørnerne, men da jeg ikke kan huske hvordan man gør må jeg vente til jeg kan komme nedover til min barndomsby så en af damerne hjemmefra kan lære mig det igen.. :D

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot. Du er meget dygtig.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Tusind tak.. :D Der ligger også meget arbejde i.. :)

    SvarSlet