torsdag den 24. februar 2011

I have a dream!

Dog er den ikke så stor som Martin Luther King´s, men den er der..

Så lang tilbage jeg kan huske har jeg ønsket at blive mor.. Helt tilbage til barnsben er mine dukker blevet nusset, kysset, puttet og plejet.. Ønsket om børn blev ikke mindre da jeg d. 22/6-09 blev faster og kunne byde Malou velkommen i verdenen..

Udover det her store ønske om at blive mor, har jeg et øsnke om at lave ting selv til mine børn.. Strikke, sy, hækle, you name it! Problemet er bare at jeg ikke har lært at følge en strikke opskrift og jeg ikke kan hækle.. :D Men det er da et mindre problem! Heldigvis har jeg min egen elskede faster som er rigtig god til at hækle, bl.a. har hun hæklet et "oldemor" tæppe til mig da jeg blev 18..

Desværre må min drøm om børn vente lidt endnu, da jeg stadig er under uddannelse.. Men når jeg er udlært er min kæreste og jeg klar.. :)

9 kommentarer:

  1. Skidt pyt med opskrifter. Hvis du først får lært teknikkerne, så er det også meget sjovere at finde på selv:)

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med din drøm! Det er fantastisk at blive mor. Fik selv mit ønskebarn for 5 mdr. siden - En lille pige, Luna (:

    SvarSlet
  3. Jeg melder mig gerne til at lære dig det!
    Min bedstemor lærte mig at strikke og hækle da jeg var barn (-:

    Held og lykke med det hele!

    /Emma

    SvarSlet
  4. Ved din drøm nok skal blive til virkelighed en dag, men syntes det er fint du vil tag uddannelsen først.

    Har desværre heller aldrig lært og strikke eller hækle, ville ellers gerne.
    Måske du skulle lave et kursus Emma ;)

    SvarSlet
  5. Lis: Ja, det er selvfølgelig rigtig nok, men synes jeg mangler noget rutine inden jeg kan begynde at finde på selv.. :)

    MIG: Tusind tak.. Uh, så er hun jo en lille fin en.. De er så søde når de er helt små... :)

    Emma: Det kursus siger jeg bestemt ikke nej til.. Ville være rigtig rart at lære det.. :)

    Natanja: Tak.. Dejligt at høre en der har kendt mig i mange år efterhånden skrive sådan.. :) Synes også Emma skulle lave et kursus for os... :)

    SvarSlet
  6. Kan du sige rigtig mange år ;)

    SvarSlet
  7. Ja.. Den gode tid på det blå marked i Låsby.. Har overvejet at skulle derned og kigge en gang.. :)

    SvarSlet
  8. Ja for pokker, kan godt huske det :)

    Du skal da der ud og kigge, selvom der ikke er sket meget, hehe.
    De gamle står stadig der ude :)

    SvarSlet
  9. Det er jo det der er hyggeligt.. Det er altid det samme.. :)

    SvarSlet